1. خانه
  2. دستگاه انژکتور سی تی اسکن

دستگاه انژکتور سی تی اسکن

دستگاه انژکتور سی تی اسکن:

این شرکت مفتخر است بعد از حدود پنج سال مطالعه و تحقیق در زمینه ساخت و بومی سازی دستگاه انژکتور سی تی اسکن در دومدل:

– Single

– Dual

از برخی ویژگیهای این دستگاهها:

– نرم افزار بسیار کاربر پسند: قریب به پنج سال دریافت بازخورد و پیشنهادات و همکاری با کارشناسان مجرب رادیولوژی و اساتید محترم دانشگاههای علوم پزشکی تهران، دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و دانشگاه علوم پزشکی اصفهان امروزه با افتخار اعلام میکنیم که تقریبا تمام ویژگیهای کارآ برای کارشناسان محترم در یک محیط نرم افزاری بسیار ساده مهیا شده است.

 

– تولید سرنگ مصرفی با قیمت و کیفیت مناسب، امروزه با افتخار اعلام میداریم بیش از دویست مرکز تصویربرداری از سرنگهای این شرکت استفاده میکنند و چون تمامی نرم افزارها و قالب های آن طراحی مهندسین این شرکت میباشد امکان رفع هرگونه عیب و یا انتقاد در کمترین زمان ممکن مقدور است.از طرفی بومی سازی صد در صدی این سرنگها دسترسی و قیمت مناسب این محصول استراتژیک را بلطف خداوند منان تضمین میکنیم.

 

– (Dual Flow) امکان تزریق همزمان در مدل Dual میباشد.نکته قابل اشاره دراین ویژگی،امکان تنظیم غلظت کنتراست از 10 تا 90 درصد به نسبت دلخواه

 

– (Skip Phase) امکان قطع تزریق در هر فاز و رفتن به فازهای بعدی که بگونه ایی تزریق بصورت کنترل دستی انجام میشود.

 

– کالیبراسیون کامل دستگاه بصورت کاملا نرم افزاری با دقت بسیار بالا

– امکان ارتباط بیسیم بگونه ایی از یک سیستم Point To Point استفاده شده که امنیت تزریق و رفع مشکل احتمالی قطع ارتباط وتوقف تزریق

– (Pressure Limit) کنترل فشار تزریق و همچنین گراف مقدار فشار در واحد زمان

 

– امکان ذخیره پروتکل تزریق تا ۲۸ پروتکل

 

– دارای دو مانیتور بطوریکه مانیتور کنار دستگاه تمام امکانات تزریق و کنترل فازها را دارد

 

– Heater داخلی، بصورتیکه در نگهدارنده سرنگها بصورت اتومات عمل کرده و دمای دارو یا نرماسالین بعد از چند دقیقه در محدوده دمای بدن نگه میدارد.

– امکان تزریق تا فشار 380psi

– ریت تزریق از 0.1ml/s تا 10ml/s، همچنین امکان تنظیم زمان تزریق با تنظیم پله ای ریت تزریق

– با توجه به اینکه پروسه تزریق کنتراست یک محیط مرطوب میباشد و بیشترین آسیب و هزینه های تعمیرات این دستگاه ناشی از نفوذ آببه داخل آن میباشد،لذا طراحی این دستگاه به گونه ایی میباشد که حداکثر مقاومت و حداقل آسیب پذیری نسبت به نفوذ آب به داخل رادارد .

این یک ویژگی بسیار مفید از جهت تضمین طول عمر و کاهش هزینه های پس از فروش میباشد.

این موضوع از طریق:

– طراحی مکانیکال به گونه ایی است که امکان نفوذ مایعات به داخل دستگاه به حداقل مقدار ممکن رشیده است.

– طراحی الکترونیک: تقریبا در قسمت بالای دستگاه (برخلاف سایر کمپانیهای مشابه) هیچگونه مدار الکترونیکی وجود ندارد و درصورت نفوذ مایعات هیچ مداری آسیب نخواهد دید.

 

علاوه بر موارد بالا طراحی صدرصدی تمام قطعات مکانیکال این دستگاه با استفاده از به روزترین نرم افزارهای روز دنیا و برنامه نویسی نرم افزار کاربری و مدارات الکترونیکی، کیفیت خدمات فنی و پس از فروش این دستگاه را با پایین ترین قیمت ممکن و تقریبا مستقل ازتحریمها مقدور میسازد.

 

لطفا جهت دریافت اطلاعات بیشتر و یا نیاز به دموی سیستم بااین شرکت تماس حاصل فرمایید.

 

نوشته قبلی
محافظ دهانی
نوشته بعدی
سرنگهای فشار قوی انژکتور
فهرست